Port Douglas - Reisverslag uit Port Douglas, Australië van Jaap en Ellen Nieuwamerongen - WaarBenJij.nu Port Douglas - Reisverslag uit Port Douglas, Australië van Jaap en Ellen Nieuwamerongen - WaarBenJij.nu

Port Douglas

Door: ellen

Blijf op de hoogte en volg Jaap en Ellen

06 September 2017 | Australië, Port Douglas

De afgelopen 3 dagen hebben we heerlijke dagen gehad in een zeer luxe huis in het regenwoud. 's ochtends op de veranda ontbijten, koffie drinken aan de rand van het zwembad en daarna lekker op pad richting Port Douglas.

Vandaag, onze laatste dag op deze locatie zijn we met de speed boot naar het great barrier reef geweest naar het eiland Low Island om te snorkelen. Doordat het eb was, was het water wat troebel, de zee had een heerlijk temperatuurtje, lekker gezwommen en gesnorkeld.

Morgen voordat we naar onze nieuwe locatie gaan de boomhut gaan we bij Cairns met de Kabel baan 7,5 km over het regenwoud heen en met de trein terug.

• 06 September 2017 - 14:58

Roel N Jannie:

Nou jullie maken heel veel avonturen mee en veel
    mooie dingen gezien en prachtige foto,s gemaakt
    Nu veel plezier met zijn allen groetjes